Try your best and succeed

Har gått på högvarv och adrenalin alldeles för länge nu. Är utmattad i varje del av mig och är så svag att jag knappt orkar lyfta en bok. Om jag fortsatt pressa och ignorerat allt skulle det inte förvåna mig om jag gick in i väggen. Sorgligt!

Men jag är glad ändå. Har tillsammans med klassen åstadkommit så otroligt mycket och kommit så långt på musikalen. Det har också gått bra på sökningarna och alla lärarna verkar nöjda men vad jag gjort. Även om de förväntar sig en hel del.

Har alltså stannat hemma idag för att vila och återhämta mig från en helvetesvecka. Har dock inte gjort det fullt ut för jag har pluggat fysik (somnat med boken i knät) och dragit på mig en huvudvärk. Den verkar aldrig lämna mig.

Nu ska jag sluta klaga och drömma mig bort till vackra platser!
Om ni vill få lite yolo inspiration tycker jag ni ska kolla in Jack och Finn Harries videos på Youtube från deras spontana resor till Ibiza osv. Då kan man snacka one in a life time grejer! Jag vill leva som dom.


Era kommentarer
» Sara

jach och finn är riktigt riktigt snygga! :D

2013-03-10 // 00:35:38

Åh, jag älskar Jack och Finn, så underbara!

2013-03-11 // 10:12:42

Jag äääälskar Finn & Jack! ♥

2013-03-15 // 16:05:58
» Lena

Åhh Jack & Finn ♥

2013-03-17 // 01:29:16
» Lena

Åhh Jack & Finn ♥

2013-03-17 // 01:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback