Shoppingrunda

Idag har vi varit ute på en liten shoppingrunda. Fick dock bara med mig en skjorta hem, men det var en väldigt fin skjorta.
Ångesten börjar komma krypande eftersom jag missat så mycket skola. Har ca 5 prov och uppsatser som ska vara klara veckan efter jag kommer hem. Bode nog ta itu med pluggandet nu! Har ju med mig böckerna liksom...

Har inget photoshop här och själv tycker jag att vanliga bilder inte är rättvisa mot verkligheten. Man får inte in den riktigt färgen och känslan. Så vackra kultur-shopping-människor-körsbärsblomms-härliga bilder kommer upp när jag kommer hem. Medan ni väntar får ni nöja er med Instagram bilder.

Kärlek


Era kommentarer

Jag saaaaknar dig! Saknar att gosa med dig, prata med dig. Vi har inte setts på riktigt på hur länge som helst, setts i skolan räknas inte riktigt tycker jag! Men när du kommer hem måste vi fika elr nått :*

2013-03-24 // 18:34:54

Söööt blogg du har:) Allt bra idag??
Blir jätte glad om vill fråga lite i min frågestund http://emeliesharif.se
Kraaaam

Svar: det e super! Har dock lite ont i huvet! Du?
Aina Miyagi Magnell

2013-03-25 // 00:37:21

Vart redigerar du dina bilder? :D

Svar: I photoshop :)
Aina Miyagi Magnell

2013-03-28 // 13:45:34

jora det e bra me mej. uppesittar natt ;)jobbar natt. hoppas du hade en bra dag

2013-03-28 // 21:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback