PMS

Och dääär fick jag er uppmärksamhet!
Äter ju antibiotika för första gången i mitt 16 åriga liv. Upplevelse! Okej nej det var överdrivet. Nyss mådde jag inte bra för har så sjukt mycket att tänka på och fixa till imorgon men nu har jag släppt det.
Det jobbiga är att jag känner mig pigg och glad men vet att jag inte får göra nått. Inte ens äta när jag vill och det, mina vänner, är fruktansvärt!

Har bildbrist för tillfället så lägger in en bild från fyran. Smickrande!


Era kommentarer

super fin blogg!

2013-03-13 // 18:24:34
» Jenny

Ahahahahaha oh my gosh ja min uppmärksamhet fick du iallafall! :') Älskar designen! Den ger av sig en lugn känsla! Gillar din blogg så otroligt mycket så nu följer jag dig på bloglovin! :3

2013-03-13 // 23:32:01
» Jenny

Ahahahahaha oh my gosh ja min uppmärksamhet fick du iallafall! :') Älskar designen! Den ger av sig en lugn känsla! Gillar din blogg så otroligt mycket så nu följer jag dig på bloglovin! :3

2013-03-13 // 23:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback