Melfest

Tja babes! Fuckar ur på snön. Ursäkta språket verkligen men fan vad arg jag blir på att snön aldrig vill försvinna. Känns som längta vintern någonsin!

Ska dra ner till centrum idag med familjen. Det blev aldrig av igår. Ska köpa värmespray, mascara och lite annat smått och gått.
Idag är det melfest, fett med tagg. Eller inte... Fast lite. Hittade förresten en väldigt konstig mössa i min garderob så jag drog på mig den för att känna mig lite hipster. Det funkar. Fan vad cool jag är. Därför jag har många vänner. Sant.
Detta inlägg blev beviset på att jag inte kan lyssna på bra musik samtidigt som jag ska skriva!


Era kommentarer

sv; tack så mycket! c:
nononono, Paul min man :'D fast det gör inget, du tar Ian så tar jag Paul c:c:c:

2013-03-02 // 12:54:01

Hej det är Michelle. Maila mig eller smsa mig så att vi kan bestämma det med designen och så!<3

2013-03-02 // 17:15:12

sv. Ser jag så gammal ut? Går faktiskt bara första året och jag går på Sundsta i Karlstad :)

2013-03-02 // 21:54:26

SV: Hihi, jaa visst får man :)

Åh vad snygg du är kvinna!!!

2013-03-03 // 00:20:02

Supersööt blogg! ♥ Lust att göra ett bloglovinbyte? :)

2013-03-03 // 09:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback