Kiå wa åmåshirokatta

Japska. Efter att ha suttit på ett flyg i ca 10 timmar och varit på resande fot hur länge som helst, har jag äntligen lugnat ner mig och slagit mig till ro. Extremt jetlaggad med bultande huvudvärk och krävande av en säng beskriver mig just nu! Vet inte riktigt vilken tid det är... Kluven i två liksom.

När jag landade var det första jag märkte att jag var fruktansvärt stel efter alla extrema sittställningar i tron om att få lite sömn. Slutade med att jag kollade på Twilight och Silver Linings Playbook. Bra Aina!
Det andra jag märkte var att det var varmt! Äntligen kan jag gå med skinnjacka, shorts och converse.
Har ätit massa gott, tagit en promenad, sovit middag och ätit efterlängtat japanskt godis.
Har wifi där jag bor (hos släktingar) så lite uppdatering kommer ni inte undan med.

Imorgon bär det iväg på äventyr och då tar jag med mig kameran!
xx


Era kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback