Kaos

Har lite smått panik över intagningsproven. Jag känner att jag har allt under kontroll utom gehör delen där dom spelar en slinga och man ska härma. Trodde det var det lättaste när jag sökte till KG men fan heller... Tror nog inte jag satte nån till 100% så därför är jag ganska sur på mig själv. Vet inte hur man kan öva upp det heller på så kort tid.
Har suttit hemma vid pianot och spelat några melodier som jag sedan härmat. Ett tag gick det bra sen fick jag kortslutning och glömde allt. Starttonen, om man ska gå upp eller ner, vilken ton det slutade på.
Ja, så bra det kommer gå... Nemen seriöst jag är typ rädd för att det kommer gå åt helvete på det momentet.
Hoppas allt annat går bra! Kommer bli så arg på mig själv om jag misslyckas.
Söker till Viktor Rydberg på torsdag, Lilla Akademien på söndag, Södra Latin på tisdag (be till gudarna att det går bra) och antagligen Rytmus på onsdag.

Bild från i somras när vi var med på Allsång på Skansen


Era kommentarer

sv. Ja, Själv hoppas jag ju på att snön inte kommer tillbaka en gång till, som den ofta brukar göra.

2013-03-01 // 15:28:25
» m

sv: tack så mycket, finis!

2013-03-01 // 15:41:31

jaha jag kommer att ha en bloppis hemma hos mig där jag bjudit över folk :D fler har frågat om jag kan lägga ut plagg här på bloggen och det kanske jag gör :D

2013-03-01 // 21:24:08

sv; ja det är han verkligen :'''''''D
ja, Ian är snygg och hans ögon är sååååå perfekta, men nej Paul är bara sjfjkasfkakf hela han är perfekt :'D:'D:'D:'D

2013-03-01 // 23:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback