Hem ljuva hem

Även om jag hade det väldigt bra borta i Japan så är jag glad att jag är hemma! Dock är jag hungrig hela tiden... Och jag har massa skola jag måste jobba ikapp. Har hunnit göra sisådär 20 matte tal och renskrivit 1/4 av geografi uppsatsen nu på morgonen. På måndag tänkte jag åka in till skolan och hämta hem fysik och samhälle boken eftersom jag har prov på det. Även engelska och svenska uppsats/prov har jag skrivit in nästa vecka. Har inte riktigt koll haha! Borde nog skaffa mig det.
 
Jag är extremt taggad på denna vecka, hör och häpna! Massa plugg, massa dans, massa vänner (?) det kommer bli skitskoj! Har massa bilder som jag ska redigera och lägga upp här också. Kanske kommer upp en hel del outfit bilder också eftersom min garderob blev ganska så uppdaterad haha!
 
So long vänner. Och tack för alla fina kommentarer jag har fått! Superglad

Era kommentarer

sv: inte särskilt mycket, umgås med familj och vänner ikväll, självdå?

2013-03-30 // 10:52:19

Fin blogg du har!

Bloglovin bytte? :)

2013-03-30 // 11:30:42

Svar; Åh tack så jättemycket! :D Kram

2013-03-30 // 11:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback