Bitch I'm fabulous

När jag sminkade mig imorse så blev det inte så bra (hur många känner igen sig?) och därför tog jag lite smink-borttagningsmedel, hur man nu skriver det, på en bomullstuss och tog bort sminket över ögonlocken. Men tydligen var det är ganska starkt medel som jag då inte ens tvättade bort, så nu är området mellan ögonlocken och ögonbrynen helt fucked up och det ser katastrof ut. Dom är röda och kliar som fan!

Detta var ett totalt necessary inlägg för jag vet hur många killar därute som känner igen sig och vill bara säga att det inte är något fel på det.

Puss och kram!
Skulle gärna vilja lägga in en bild men det finns (non existing) känsliga läsare.


Era kommentarer
» Sofia

Lottar ut ett valfritt smycke från Thisstyle på bloggen, var gärna med och tävla! :D
Kramis

2013-03-09 // 20:42:38

RE: Tack så mycket. Kram!

Ja visst är det! Brukar kombinera dom, dansa när jag bakar. Haha

2013-03-09 // 23:10:03

Nu är Veckans blogg utvald. Kika in och se ifall det blev just du som vann. Om inte, anmäl dig igen!
KRAM

2013-03-10 // 12:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback