Tips för att uppdatera garderoben

I lördags var jag ute på stan med underbara Clarice och Elsa. Vi käkade lunch, sjöng i Gamla Stan för att tjäna lite pengar sen gick vi och shoppade. Fyfan vad det behövdes! Känner verkligen att jag behöver uppdatera min garderob en smula haha!

Så idag tog jag fram saxen och några gamla tröjor jag inte längre använder och började göra om dom. Klippte av en gammal t-shirt och ett slappt svart linne och gjorde ett försök att klippa fransar på ett blått linne.
Jag har ju sett finare kreationer om man säger så, men dom går definitivt att använda! Och det allt lite kul att förstöra gamla kläder... Till det bättre dårå.

Här får ni en bild på vad jag köpte igår.
Jeans-Bik Bok (70% rea så jag fick dom för 150 kr istället för 500kr!!!!)
Top-Bik Bok
Bandeu-Gina Tricot


Era kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback