Glädjen, hoppet och lyckan

Tror jag måst ha gjort ca 60 försök att spela in min låt idag. En med någorlunda okej så den åkte upp på facebok, men imorgon ska jag göra en video till er också. 
Det var helt frukstansvärt jobbigt och mina fingrar värker efter alla tabs och barréackord. När jag äntligen lyckades komma förbi första versen (som jag av någon anledning alltid hakade upp mig på) började antingen Hugo gråta eller klumpiga steg höras i bakgrunden, eller så öppnade mamma dörren med ett lurigt leende på läpparna bara för att ge mig en slängkyss och sen stänga dörren.
 
Imorgon ska jag ta mig in i stan för att köpa en svart vippig kjol som jag tror går att få tag i på American Apparel. Ber till gudarna att den inte är för dyr!
Gammal bild. Oredigerad

Era kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback