Flyttar bloggen

Jag är nog ganska klar på blogg.se känner jag. Därför har jag skapat en ny blogg på word press portalen "blogroom". Är ju väldigt ny så jobbar fortfarande med design o.s.v men det känns bra! Där trängs jag inte med flera tusen andra användare utan jag verkar vara en av få som hittat dit vilket är ganska skönt. 
Varje gång ag går in på blogg.se framsidan mår jag bara dåligt att alla  fina inspirerande bilder man hittar på startsidan. Där man aldrig kommer komma upp liksom...
 
Alla feta fina bilder från Barcelona kommer ni hitta på min nya blogg!
 
http://ainas.blogroom.se är min nya hemvist. Adios amigos. Vi ses där!
Klicka på länken eller bilder för att komma till min nya blogg!
 

Era kommentarer
» Ctina

sv: Alltså åååh.. har väntat med att svara på din kommentar för att jag ska ha tid att skriva något vettigt. TACK! Gud så glad jag blir. Kan läsa den där kommentaren om och om igen och må bättre varje gång haha :D

Jösses vad häftigt att få sjunga på sådana tillställningar! Skulle vara grymt ju.. Har sett några av dina videos och du är ju jätteduktig ju!!

Tack igen fina, fina du! :D

2013-07-25 // 11:28:56
» Ctina

sv: Haha så himla sant!! Ja! Jag har sett alla säsonger nu, hihi.. så nu väntar man spänt på nästa onsdag ;D

2013-07-25 // 11:35:28

Hej! Jag skulle behöva lite hjälp, om du hjälper mig har du samtidigt chansen att vinna en ipad, grymt va?!

PUSS HEJ!

2013-07-26 // 16:50:53

Svar: Tack så mycket Aina! :)

2013-07-28 // 10:28:01

Ja, hon är fantastisk! (:
Jag kollade in din nya blogg, men den funkar inte ):

2013-07-29 // 10:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback