You wanna be on top

Måste lägga av att säga så. Har gått runt och sagt "you wanna be on top" typ hela dagen. Har igen anledning till det heller...
Idag var det skridskor på Östermalms IP som gällde. Det var mysigt och alla var på gått humör. Har varit glad hela dagen idag och vet inte varför. Som jag sa innan. Nu har jag slutat skolan och sitter sen en timme tillbaka på Espresso House tillsammans med min älskade engelska bok! Så kul har jag det haha! Vi skulle egentligen repetera inför musikalen vi gör med klassen, men eftersom det är geografi prov imorgon så ville alla hem och plugga. Makes sense! Är dock lite orolig över att vi inte kommer hinna, men plugg går före.
Så varför tar jag en fika? Ingen aning. Har sångpedagog snart så ska börja packa ihop och dra ditåt.


Era kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback