Min ängel

Började dagen med en ordentlig frukost samt en halv semla. Jag är så busig! Vaknade upp till fint väder med sol och blå himmel så det gjorde mig glad.
Måste även tacka för besöksrekodet igår, verkade som att träningstips var väldigt populärt haha! Och tack igen för alla fina kommentarer jag har fått, uppskattar det verkligen.
 
Idag har jag inte åstadkommit mer än att jag varit ute med min lillebror och gungat och lekt i snön. Tog med le kamera ut så har fångat många fina bilder på min lilla ängel. Fast riktigt jobbig kan han vara ibland.
 
Första omgången bilder! Kommer antagligen 2 inlägg till

Era kommentarer

Svar: Jaaa! Converse och skinnjacka förknippar jag med lycka. Då är våren här och sommaren nära ♡

2013-02-24 // 13:09:36

sv. nä men gud va snäll du är, taack! Hoppas du får mer uppmärksamhet också för det är du också värd!
KRAM

2013-02-24 // 14:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback