Mangomaniac

Hallå bloggen! Lyckades få igång datorn i alla fall, så har snabbt redigerat gårdagens bilder på lille Hugo samt min frukost imorse. Gud vad intressant, jag vet! Tänkte att jag hoppar på trendtåget genom att ta bilder på min extremt vackra och färgglada frukost som absolut är väldigt inspirerande. Om nu en frukost kan vara det...
 
Jag älskar lov. Så är det bara. Tror många håller med mig! Men att kunna vakna i lugn och ro, inte känna någon stress och kunna ta tid på sig att göra en furkost man faktiskt vill äta... Det är riktigt skönt!
 Wow! Blev mycket mango idag för det är så jävla gott. På ren svenska!

Era kommentarer
» Sofia

åh gott :D

2013-02-25 // 12:29:35

- Haha ja men visst gör dem. Många gånger har jag vart sugen på att ta en och äta:P Håller med, jordgubbar vore inte fel.

Kram

2013-02-25 // 14:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback