Luckiest girl on the planet

Vaknade för en liten stund sen. Är fortfarande hemma men är så mycket bättre att jag nog egentligen skulle kunna gå till skolan, men är hemma för säkerhetsskull. Undra om det ordet finns, eller om det ska vara uppdelat... Skriver från mobilen och det blev inget autokorrekt så jag antar att ordet är sammansatt. Det ser bara extremt fult ut. Säkerhetsskull.
I alla fall. Ganska trött som ni kanske märker haha! Mina underbara vänner Eleonora och Minna ringde och undrade om jag skulle komma till skolan idag. Dom har också precis sökt Kungsholmen så nu har dom mycket att berätta för mig, men dom tyckte jag skulle sova så visst! Det gör jag.... 2 min eller så. Dom är så vackra, fina och snälla och ibland helt störda men det gör ingenting för dom är det bästa jag har! De lämnar alltid ett stort leende på mina läppar. Jag undrar hur många gånger vi har skrattat så mycket så vi får ont i magen.
Jag och Minna sitter bredvid varandra på spanskan och matten... Asså det är helt sjukt. Vi har så jäkla kul så nu är de typ mina favoritämnen. Typ!
Nej dom är alldeles alldeles underbara!
Och jag Elli har så mycket vackra minnen från överallt! Speciellt från när vi sjöng Carmen på Kungliga Operan här i Stockholm (för det är här jag bor, fyi).

Nu ska jag gå och tycka synd om mig själv för att jag inte kan vara med mina vänner.
Hejdå!


Era kommentarer
» Elli

Mennnnnn åh älskis<33333333

2013-02-13 // 20:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback