Just be true to who you are

Stockholm på kvällen. Ganska så fint ändå.
 
Idag blir det en lugn dag. Inga aktiviteter inplanerade så jag tror jag stannar i sängen och kollar på någon film under täcket. Funderar på att kolla på Perks of being a wallflower. Någon spm vet om den är bra? Har bara hört bra om den i alla fall. Borde nog städa också. Börjar bli lite stökigt i mitt rum. Jag kanske ska sätta upp mina tavlor som jag har liggandes på min byrå. Har sagt att jag ska sätta upp dom i flera veckor nu men det har inte blivit av. Så lat är jag haha! 
 
Senare kanske jag drar och gymmar. Pappa har tjatat om det så länge så jag kanske ger honom lite sällskap. Annars är gym inte min grej. Monotona rörelsen är inget jag gillar. Sitts och göra samma saker i 10 min för att sen göra en annan sak i 20 min är ingenting jag förstår mig på. Därför gillar jag heller inte att jogga eller springa. Usch det är så tråkigt! Nej, dans är perfekt! Bra träning med varierade rörelser och man tränar alla muskler samtidigt. 
Söker förresten till Kungsholmens musikgymnasium imorgon. Borde kanske vara nervös men nej. Det går nog bra ändå.
Puss och kram 

Era kommentarer

Så fin bild!
sv: åh tack så mycket, vad glad jag blir!

2013-02-10 // 10:58:53

sv; Förutom plugget så ska jag fara och träna med en kompis lite senare idag, men fötuom det ska jag bara vara hemma och slappa! Du då?:)

2013-02-10 // 14:33:26

sv; åh tack så jättemycket! :'D du med!
jag använde mitt älskade Canon EF 50mm f/1.8 II som nästan alltid sitter på kameran! :)

2013-02-10 // 17:19:50

sv: Spännande med gymnasieval, ska också välja imorgon!:)

2013-02-10 // 19:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback