Jag är så trött

Jag är så himla trött. Det är inte klokt! Jag haft matte-prov idag och det gick väl helt okej. Vet att jag har fel på en B och C fråga i ett tal. Lite klantigt att jag missförstod frågan så grovt haha! Orkar inte ens förklara haha. Usch!

Nu har jag kraschat i soffan efter att ha repat dansnummer och hämtat lillebror på dagis. Ett himla jobb det är! Nu kollar vi på Barnkanalen. Jane och Draken. Fy vad bra det är! Saknar dock alla gamla bra barnprogram, finns nästans inga kvar. Och det vet jag eftersom jag kollar på Barnkanalen varje dag! Så sant så sant.

Nu ska jag börja förbereda middagen och sedan ytterligare matte plugg inför morgondagens delprov! Och historiaprov på fredag. Fest!

Bild från en sommarnatt


Era kommentarer

Jag ville bara tipsa dig om att jag just nu har en tävling där du kan vinna ett valfritt iphoneskal värt 300 kronor!
Anmäl dig gärna till tävlingen :)

Direktlänk till tävlingen: http://naathalieekstrom.blogg.se/2013/february/tavling.html

2013-02-22 // 18:01:04
» Elli

OMG JANE OCH DRAKEEEEEEN
Vet du, jag är bekant med han som spelar den där jobbiga prinsen med bögigt hår

Svar: Woooow! Varför har du inte berättat detta för mig?
Aina Miyagi Magnell

2013-02-23 // 12:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback