I want to be someone's Gerry

Halloj! Har spenderar dagen i sängen tillsammans med min underbara vän iPad mini. Japp, så bra har jag det! Har kollat på två filmer: New York, I love you och P.S I love you. Gud vad sorgligt och extremt tjejigt det där lät... Dagen före alla hjärtans dag och allt, som jag förövningar spenderat själv hela mitt 16 åriga liv. Och det lät ännu mer sorgligt. Kul! New York, I love you var inte så bra som jag trodde. Bara massa småhistorier som jag inte tyckte hade nått sammanhang riktigt, förutom att alla var i NY och alla kände varandra på något sätt typ. P.S. I love you var däremot ganska bra. Grät efter typ 20 min och fortsätter väl med det hela filmen ut ungefär. Nej inte riktigt men den var faktiskt bra! Hade inte sett den innan.

Imorn är det skola i alla fall så får gå och sörja dagen-som-inte-är-till-för-mig tillsammans med lite godis och ännu mer kärlekskomedier.


Era kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback