Every inch of my body

Jag har träningsvärk in every inch of my body därav rubriken. Det känns bra... Tränat en gång på sportlovet. Det är mer än vad jag brukar göra oavsett hur långt lovet är!
Idag hade jag planerat att öva låtar inför gymnasiesökningar som äger rum nästa vecka och veckan efter det. Lite excited är man ändå! Måste alltså plugga lite musikteori och fundera ut villa tonarter jag ska sjunga alla obligatoriska låtarna i. Är man AF barn så är man. Bara hälften av alla Stockholms ungdomar förstår vad jag menar dock. Om du inte förstår vad jag menar tillhör du inte den gruppen haha.


Era kommentarer

Söker du estet? :)

2013-02-28 // 16:28:30
» Elin

allt bra?

2013-03-17 // 10:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback