Dålig vana

Tjenare tjenare! Jag har en sjukt dålig vana... Att alltid stanna inne när det är fint väder. Det är helt sjukt, jag gör det hela tiden! Nu är det strålande blå himmel, sol och +6 grader. Jag borde ta en promenad och få lite sol men instället sitter jag inne och låtsas plugga fysik. Okej jag pluggar faktiskt fysik men inte så seriöst...

I alla fall. Ska nog trotsa mina vanor, snöra på mig ett par converse, ta på mig skinnjackan (med laget koftor under) och låtsas som att det är vår!

Avslutar med en gammal bild på vackra Stockholm


Era kommentarer

fin bild !:O

sv. tackar!
jo det är okej med mig. kunde ha varit bättre i alla fall men aja..^^ själ?

2013-02-27 // 15:37:12

ja det tär sjukt fint väder! :D

2013-02-27 // 15:46:26

sv: nämen gud tack! kan också säga tillbaka att du med får allt & alla så himla vackra! KRAM

2013-02-28 // 08:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback