Baka liten kaka

Jag vet inte hur mycket olja vi idag förvandlat från gult till svart. Och fyfan vad det lukat i hela huset... Fett och flott. Kommer aldrig vilja äta churros igen i hela mitt liv! Fast resultat blev faktiskt riktigt gott, dock blev dom aningens missbildade och deformerade men det får gå. Det var ju trots allt första gången jag och Minna någonsin friterade. En upplevelse kan jag säga.
 
Jag har haft en helt suverän jag tillsammans med Minna. Vi har både skrattat och gråtit (över hur äckligt oljiga vi kände oss och hur vi aldrig någonsin kommer kunna få i oss friterat igen). Det har varit en effektiv dag.
Okej där ljög jag. ganska oeffektiv. Vi stog och friterade i 2-3 timmar sen gjorde vi en bit på vår spanska redovisning, som churrosarna är till för. Nu ska jag göra klart redovisningen och hoppas på att allt går bra imorgon.
 
 

Era kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback