Trollflöjten Del 1

För snart ett år sedan fick jag möjligheten att vara med i en uppsättning av Mozarts opera "Trollflöjten" i Norge. Det var absolut bland det roligaste jag någonsin har gjort och definitivt något av de mest lärorika, roliga och minnesvärda veckan i mitt liv!
Jag, Anton och Moa åkte iväg tillsammans med musiklärare till Norge för att uppträda i Stavangers nybyggda konserthus. Once in a life time grej! Jag är så otroligt lycklig att jag fick följa med. 
 
Av någon anledning har jag inte delat med mig av bilderna jag tog där. 
Jag kommer aldrig med ord kunna beskriva denna erfarenhet och upplevelse med ord. I lägget skulle bli en mil långt, så jag låter bli. Men ni ska veta att jag aldrig har haft så kul med några 12 åringar i hela mitt liv, haha! 
Hela denna bisarra upplevelse är ett minne för livet och jag blir fylld med så mycket kärlek så fort jag blickar tillbaka.
 
 

Era kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback