Saknad

Har haft sex helt otroligt år tillsammans med min klass på AF. Saknaden är redan otrolig! Jag gick igår ut från Adolf Fredriks musikklasser för sista gången som elev. Men inga tårar fälldes (om man bortser från sommarpsalmen i kyrkan... Quite obvious).

Dagen spenderades sen med klassen, eller om man ska kalla ses fd klassen. Vi åkte hem till Jacob. Solade, grillade, spelade kub och bara hängde. Så sjukt jävla najs! Jacob blev vår DJ för dagen, så jäkla bra så jag tror jag dör.
Efter det åkte jag och några till Långholmen. Där satt vi och myste, kollade på solnedgången och bara njöt av stunden. Dom där stunderna är så otroligt fina! Det är då man inser att man kommer sakna dom så oerhört mycket.

Men äntligen har jag vänner! Dom är inte mina klasskompisar längre utan riktiga kompisar. Fan vad skönt det känns haha!


Era kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback