Ingenstans att gå

Har spenderat de flesta av mina sommarlovsdagar hemma. Alla i princip. Har mött upp några vänner då och då, firade midsommar med familjekompisar och haft enstaka underbara sommarkvällar. Annars har jag bara varit hemma. Fy vad tråkigt! Men jag är så lat så jag orkar inte göra någoting åt det... 
 
Den här veckan ska jag i alla fall träffa några vänner. Ska bli riktigt kul! Sen är det ju förfan Juli. Satan vad snabbt tiden går! Jag har ett dansjobb att utföra 3-5 juli sen bär det iväg till Svartsö där mina kusiner hyr stuga varje år.
Efter det ska jag troligen till Eleonoras landställe. Lite spontant. Vi har inte riktigt koll haha!
 
Ha en fortsatt trevlig dag! Nu ska jag dammsuga sen ut på promenad i hopp om att få lite mer färg.
Bilder från Svartsö förra året

Era kommentarer

sv: tack snälla, vad glad jag blir! :)

2013-06-25 // 14:15:25

sv: Åå tack så mycket!

Allt bra med dig? x

2013-06-25 // 22:01:51

Ja nu är jag äntligen bättre! :)
Ser mysigt ut på bilderna!

2013-06-25 // 22:29:31

Svar: tusen tack!! :) ♥

2013-06-26 // 11:04:09
» Angus

Myspys!
Visst är det fint o va lång! :)

2013-06-26 // 12:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback