Dåligt med uppdatering

Nemen tjenare! Förlåt för så sugig uppdatering men har haft så otroligt mycket att göra. Eller nej, där ljög jag lite. Mina dagar i skolan har varit rent ut sagt värdelösa då i princip alla lektioner är inställda och det enda man gör är att äta glass. Ganska trevligt ändå haha!
 
Jag har spenderat ca 200 kr på glass de senaste veckorna. Duktigt Aina!
 
Igår hade jag sommarkonsert med flickkören. Vår sista gemensamma konsert. Grät ögonen ut mig.
Idag har vi solo och ensemble konsert med flickkören. Alltså att vi sjunger ensamma eller i smågrupper. Ska bli supercozy!
 
Mer uppdatering senare (eller? Jomen såklart)!
Instagrambilder blev det i detta inlägg

Era kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback