Saknad

Saknar fan lite att blogga. Har dock ingen tid och det är så satans mycket som händer i mitt liv just nu. Sånt som jag egentligen vill dela med mig av men som skulle ta alldeles för lång tid att skriva ner. Ta bilder vill jag också göra. Men att sitta och redigera bilderna tar också för lång tid. 
Jag tror dock att det skulle vara bra för mig att blogga igen. Eller kanske inte. Har inte riktigt haft tid att fokusera på mitt eget välmående på ett tag. Men all sång hjälper mig. Jävligt mycket faktiskt. Det blir som min egna lilla värld.
Aja. 
Kanske i tvåan, när vi får egna datorer. Jävlar vad värt!
Men tvåan, fan då är det mycket plugg asså. Men jag känner det där suget igen. 
Dock känns det ovärt när man inte har några läsare. Man är bara en i mängden. Inte alls ordinär. Man vill ändå känna sig speciell liksom.

Era kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback