You're my coca cola I'm in suger coma

Föreställning ikväll! Kommer bli så sjukt jävla grymt! Kollade lite på genrepet igår och; Wow! Det är verkligen fullt ös hela showen igenom. Dock tyckte jag att det var lite för många balett nummer för att hålla det intressant, men det är min åsikt. De förra som är med är mellan 15-19 år, några går dansutbildning och liknande. Fatta vad hög standard det är på alla nummer!?

Är så arg på mig själv att jag glömde kameran. Hade tänkt ta massa fina bilder som jag sen kunde visa här, men nu sket sig den idén.
Istället får ni en bild på den övermänskligt gosa glasen vi år igår!


Era kommentarer

Så gott det ser ut!

2013-04-15 // 18:40:57

Åhh, vad gott det ser ut!

2013-04-15 // 21:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback