You smile I smile

Många har undrat vad jag tyckte om Justin's konsert och eftersom jag inte är en belieber eller stort fan av honom kan jag vara väldigt objektiv.
 
Den som säger att Justin inte är musikaisk kan slänga sig i väggen. Det kanske finns 10 på miljonen som är lika musikaliska som honom. Att han redan vid 5 års ålder spelade bl. a. gitarr och trummor lika bra som det skulle ta för några att lära sig på 10 år, det är helt sjukt. Han är verkligen en naturbegåvning.
Men jag tror att denna turné har tröttat ut honom rejält. Han hade ingen glädje på scen. Det var som att stoppa in ett minneskort i honom så spelade han upp det som var lagrat. Och jag förstår honom verkligen. Han har varit ute på Believe tour i en jäkla evighet, då är det såklart man blir trött på repertoaren.
 
Jag hade nog för höga förväntningar på Justin för att överväldigas av beundran. Men det är ingen tvekan om att han är grym live och en sjukt duktig musiker. Det skulle nog göra gott för honom att byta ut lite låtar eller kanske rent av ta en paus. Men han bryr sig alldeles för mycket om sina fans för att droppa av nu. Så är det!

Era kommentarer

Vad coolt att vara och se honom (:

Svar: Det var rätt mäktigt :)
Aina Miyagi Magnell

2013-04-26 // 17:32:31

Det är bar bra, lite pollenallergisk, men det går fint. Själv då?

Vad kul att gå på Justin Bieber. Jg är själv inget fan och har inte förstått hela grejen kring honom. Han gör heller inte min typ av musik. Men jag hade ändå velat se honom. Han verkar väldigt duktig på det han gör, men det är tråkigt som du säger att han tröttat ut sig själv

Svar: verkligen! Han var riktigt grym, men som jag sa s var han inte helt nrvarande.Synd med pollenallergi... har också råkat ut för det nu. Riktigt jobbigt med kliande ögon 24/7
Aina Miyagi Magnell

2013-04-26 // 17:45:59

åå jag ville också dit men jag fick inte för mina föräldrar haha.

sv: Det är precis så! Däremot har jag kulturvecka, valborg, 1D konsert och en av mina bästisars födelsedagsfest att se fram emot de kommande 2 veckorna så jag klarar mig nog igenom de nationella proven ändå hihi x

2013-04-26 // 18:19:36
» Q.

Synd att konserten inte var lika bra som du hade förväntat dig! WOW ändå!

2013-04-28 // 15:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback