Time of my life

Nu ligger jag I min säng. Är helt utslagen efter helgens underbara resa. Den har fört med sig både gått och ont men det mesta är bra! Jag älskar min klass så otroligt mycket och snart skiljs vi åt. I 6 år har vi tillbringat tid tillsammans, i 6 år har vi format varandra till dom vi är idag. Alltså är det deras förtjänst att jag blivit den människa jag är idag och det är jag så tacksam för. För jag vet inte hur jag skulle vara utan dom.
 
Nu väntar ytterligare en skolvecka med nationella prov, flickkörskonsert och repetitioner. Är helt död!
 
Ska se Justin Bieber imorgon! Och det är några från min dansskola som är hans förband vilket typ är extremt mycket coolare än att jag faktiskt ska få se Justin.
 
Första omgången bilder från Mallorca. Dessa är från instagram.
 

Era kommentarer

Härliga bilder! :D

2013-04-21 // 20:21:20

Åh härliga bilder!!!

Sv: eller hur!<3 älskar converse!

2013-04-21 // 23:16:07
» Lowa

Härliga bilder, ser ut som ni haft det bra :)

Svar: tusen tack! Ja, verkligen :) kram!

2013-04-22 // 16:09:46

Så fina bilder ju :D

sv: Åh visst är dom :D

2013-04-22 // 16:43:06

Åh vilka härliga bilder!
Sv: Tack så mycket!:)

2013-04-22 // 17:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback