Mallorca del jag-vet-inte-vad

Detta var defenitivt något av det bästa jag någonsin varit med om! Att dagligen få umgås med de man levt 6 år av sitt liv med... Jag blir aldrig trött på det. Dom ger mig glädje varje dag! Dom får mig på gott humör oavsett omständigheterna. Dom är den trygga axeln man kan gråta mot, den slagpåse man använder när man är arg, den lyckliga gemenskap man känner när man är glad, de uthålliga vännerna man alltid kan lita på, de som godtar ens ursäkt och alltid förlåter en. Det finns inga ord som kan beskriva min kärlek, respekt och tacksamhet till er. Men jag är så glad att jag har fått ta del av ert liv och växa upp tillsammans med er. Det finns inget bättre, ni är det finaste som vandrar denna jord.

Era kommentarer

sv: Ja jo, känner lite så med men de är tur att de snart är över :)

2013-04-27 // 20:23:06

re: Nej självklart inte. Anorexia är ju som sagt en sjukdom som sitter i huvudet, inte i kroppen.

2013-04-27 // 21:51:55

Härliga bilder!

Svar: Tack så jättemycket :D
Aina Miyagi Magnell

2013-04-28 // 16:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback