Make it count

Har haft en superhärlig dag! Sånna här dagar lever jag för. Läs för att känna lycka!
 
Med musik i öronen och solen i ansiktet har jag vandrat längs Stockholms gator. I min jeansjacka och Sams NY keps har jag invigt mina låga vita converse. Tagit mig till skolan och vandrat dess korridorer ensam. I alla fall en korridor fram till mitt skåp och tillbaka.Det räknas!
Jag har lagat mat. Utan proteiner. Det är så jag rullar på loven. Tagit mig tiden att kolla på ett avsnitt av Elementary och sen sjungit oavbrutet i 30 min. Jag har på legat mage i min säng och läst ekonomidelen i Samhälles boken. Jag har pussat på min lillebrors gosiga kinder och kittlat honom så jag fått tinitus och massa snor på mina kläder. Men han är så underbar så det gör inget!
Och just ni sitter jag och renskriver min geografiuppsats för den blev sju sidor skriven för hand. Vilket är ytters icke miljövänligt så skriver om det till tre sidor på datorn. Se där så effektivt! Tänkt att man kan ha så bra dagar trots skolan mörka skugga ständigt jagande i ryggen.
 
Nu mår jag bra!
 

Era kommentarer

SV: Tacktacktack!

JAAAA jag blir galen...

2013-04-02 // 17:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback