Förlåt för fula bilder

Har inte lagt upp så fina bilder på sista tiden. Orsaken är att jag mobilbloggat och har inga bilder från systemkameran på mobilen. Jag har inga nya fina bilder heller. Trots att det är vår så har jag inte haft något inspiration till att gå ut och ta bilder. Än så länge är naturen hemma hos mig väldigt brun och grå.
 
Men drar till Mallorca imorgon och då satan ska det fotas! Det kommer finnas så otroligt många bilder som kommer bombas in på bloggen! Kommer inte ha tillgänglighet till internet på Mallorca så det kommer några tidsinställda inlägg.
Har ni förreten hört om Boston? Det är såklart ni har. Jag blev så ledsen när jag läste om den lilla 8 åriga killen. Jag läste en kort artikel där han pappa hade förklart händelsen och hur den lilla killen räddade resten av hans familjs liv. Var så nära på att börja gråta.
 
Avslutar detta inlägg med ytterligare fula bilder på en taggad Aina. Pussar och Kramar.
 

Era kommentarer

sv: Tack! Jag blev kär i dem vid första anblicken typ haha. x

2013-04-17 // 22:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback