There is nothing wrong with change, if it is in right direction




Ligger hemma och är sjuk. Är aldrig sjuk! Såklart man blir det på de finaste dagarna någonsin. Men det är inte så allvarligt så jag är uppe och härjar ändå.
Mormor är på besök här hemma hos oss. Har rest ända från Japan! Hon kom hem med lite te till mig och som den te narkoman jag är kunde jag ju absolut inte hålla mig från det, haha! En stor kopp förbereddes och jag passade på att ta lite bilder. Det var så länge sen jag ansträngde mig för att fotografera. Fotograferade inte vara bilderna här ovan, dom var inte så ansträngande att ta. Mest kul! Utan jag gick ut och förökte fånga såpbubblor på bild. Lättare sagt än gjort, haha!

Men nu ska jag sätta mig ner och redigera bilder som snart kommer upp här på bloggen! Antal unika besökare bara stiger, eftersom jag återigen bloggar lite mer. Ändå får jag inte in så mycket kommerntarer. Det är tråkigt! Får göra något åt saken.
Puss och kram på er ♥

Era kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback