No regrets just love

Gårdagen blev riktigt lyckad!
Jag och Sara träffades inne i det stora staden för att ta en runda på stan. Det slutade med varsin gratis cola och mys i gräset vid Kungsträdgården. Vi hann också med en titt inne i Gallerian så självklart kunde jag inte motstå en bikini överdel från Hollister.
Impulsköp är min grej, hehe. Så det slutade med att jag hade en bikiniöverdel från Hollister och en underdel från hm. Båda är extremt söta. Premiär använde dom idag i solen.
Fick också tag i en extremt neon rosa/orange skjortliknande kreation från hm. Hade tänkt använda den till ett dansuppträdande.
Lägger upp bilder på inköpet snart!

Runt kl 15 samlades vi (jag Sara Eleonora Elsa F och Fabian) hemma hos Lina för att förbereda vår grillkväll i Vanadislunden. Vi handlade engångsgrillar, mat och annat nödvändingt.

Kvällen blev riktigt kul! Vi bredde ut filtar och grillade, pratade och lekte (faktiskt). Vi var ca 20 personer där och vara levde livet. Så himla fint väder var det också! En kväll man vill minnas
Pussar och kramar


Era kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback