I was the man who never lied

En av de bättre låtarna just nu hittar ni i Maroon 5's album. I was the man who never lied, Lucky Strike, Daylight. Riktigt härliga sommarlåtar!

Just nu är jag påväg hem från stan där jag träffat Frida. Tanken var att jag INTE skulle köpa något men den planen sket sig ganska grovt! 500kr fattigare Men med tre äckligt snygga sommar toppar rikare. Så sjukt värt! När jag kollade vad jag skulle ha på mig idag stod det helt still, min garderob skrek efter nya fräscha kläder. Så det kunde inte ignoreras helt enkelt haha!


Era kommentarer
» LIENE

Så vackert med rosa träden :)

2013-05-10 // 20:26:59
» Clara

Så fina träden är!

2013-05-11 // 11:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback