I wanna dance with somebody

Sitter i sängen och kollar runt lite på internet. Ska snart dra till dansen! Supertagg. Det gick dock inte så bra förre street lektionen. Var helt lost och supertrött så jag såg extremt efterbliven ut, men men, det kan jag leva med!
 
Imorgon fyller min lillebror 2 år. Då blir det riktigt stort kalas tillsammans med släkt och vänner. Tårtbakning och presenter all the way. Har inget roligt att skriva om just nu så drar mig tillbaka. Ska borsta tänderna nu så jag känner mig fräsch! Good to know. See you soon.

Era kommentarer

tack så mycket :)

2013-05-04 // 14:06:56
» Linda

sv: Så lite så! :)

Det är bra bra :) sj?

Hoppas att du får en fin lördag och vad mysigt med kalas :D

2013-05-04 // 15:05:36

sv: tack så mycket!
de är bara bra, själv då? :)

2013-05-04 // 19:49:02
» Dilin

fin bild!:)

2013-05-05 // 19:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback