Funderingar

Har spenderat denna helg hemma. Förutom igår eftermiddag så jag, Sara, Clarice och Elsa hade ett litet gigg i Bromma. Annara´s har jag bara varit hemma, kollat på barnkanalen, Elementary, Awkward och Newgirl. Ser man på vad roligt man kan ha det. Jag har även jobbat på att få ett candy crush beroende. Går dock inte så bra för tycker inte det är så kul. 
 
Nu har jag pluggat kemi för vi har rpov imorgon. Känner att jag redan har allt underb kontroll så det är nog lugnt. Fast en bild i boken är så sjukt mindfuck så jag orkar inte. Rubbar typ hela min världsbild. Så otroligt frustrerande!
 
Nu ska jag ta mig ut i regnet, ner till centrum och köpa något fint till mina kära mor eftersom det är mors dag idag! Pappa kommer hem från Kina idag också. Äntligen!
 
Har inga nya redigerade bilder så ni får något från arkivet.
 

Era kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback