Foodie

I'm a foodie!
Står och lagar mat till familjen för tillfället. Mumma! Ska sen äta i efterrätt i form av jordgubbar och bananer (kanske gör lite pannkakor för jag är så sjukt sugen på det) sen ska jag läsa öre sidor i geografiboken. Får se hur det går :)
Blev inget spanska nationella idag som det skulle vara. Några hade inte gjort sin redovisning om ett spansk-talande land och det prioriterades före! Och eftersom jag är så duktig hade jag redan gjort min.
Men det var rätt najs faktiskt för när jag vaknade idag hade jag ingen aning om att det var nationella haha!

Bild från Mallorca


Era kommentarer
» bella

gör tyvärr inte sånt men vi kan följa varandra om du vill :)

Svar: Följer gärna dig, men har tappar bort länken till din blogg! Kan du kommentera igen och skriva i din bloggadress? :)
Aina Miyagi Magnell

2013-05-03 // 12:59:06
» bella

oj, gjorde jag inte det! :)
så nu har du den :)

2013-05-05 // 15:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback