Årets första grillkväll

Att grilla är så otroligt jävla gott. Det måste vara tillåtet att svära när man ska beskriva detta underbara sätt att laga mat. Ikväll var en perfekt sommarkväll (ja, SOMMARkväll). Jag satt i shorts och linne och åt mat. Det blev ett grillpack med revbensspjäll och kotletter, potatis, sparris, haulomi och sallad. Helt perfekt!
Här får ni en bildbomb.
 

Era kommentarer

Ser gott ut med grill!
Sv: Det beror på vad du vill ha? Ska du bara spela in någon slarvig tagning där du ändå vill höra allt? Eller vill du göra någon proffsinspelning?
Skulle du göra en bra hemma studio skulle jag ändå rekommendera logic eller pro tools på mac. Det är det bästa. Cubase är bra, men är väldigt begränsat. Speciellt om du sitter hemma själv så är synth looparna och allt det elektroniska ganska värdelöst har jag hört. Cubase är bättre för livebruk,alltså trummor, gitarr och allt. Men du får fundera vad som känns bäst. Det är bara att fråga mig om du undrar över något!

Svar: Tack så jättemycket!
Aina Miyagi Magnell

2013-05-09 // 20:41:20

sv: åh vad kul, vad glad jag blir!:)

2013-05-09 // 20:49:52
» Frida

sv: åh vad kul, vad glad jag blir!:)

2013-05-09 // 20:50:43
»

Men åh vad gott!! älskar grillat!

2013-05-10 // 09:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback