Let her go

Har totalt blivit beroende av Let her go av Passenger. Underbar! Satt och pluggade lite inför svenska nationella imorse tills jag inte orkade lite. Då tog jag fram gitarren och försökte lära mig taben till Let her go och Heartbeats - José Gonzales. Dom är så fina så jag avlider. Sen var man ju tvungen att sticka ut för det var ju så jävla fint väder... Fan! Nemen det var rätt kul. Mi padre y yo gick ut på sjön utanför oss och tog bilder på isen. Myspys!
Nu sitter vi hos våra kompisars landställe, eller på våra kompisars landställe kanske man säger... I alla fall... Snart blir det tre rätters och sen lite bubbelbad. Livet leker. Har det bra eller nått!
Hälsningar från ringrostiga Aina!


Era kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback