Countdown

Snart är sommaren här! Förhoppningsvis. Om ca 50 dagar (har ingen koll) så är det sommarlov och jag lämnar trygga AF tillsammans med 179 andra nior på skolan. Undrar hur mycket jag kommer böla haha! Men det kommer bli ett riktigt jävla äventyr att vandra Södra Latins korridorer nästa termin!
 
Nu ska jag packa min väska och dra till dansen. Har inte rört på mig på evigheter (bortsett från militär träningen som klassen utsattes för på idotten, vilket ledde till träningverk i hela kroppen). Det ska bli riktigt najs att komma tillbaka. Det var min streetlärare som koreografeade The Fooo (Justin Biebers förband). Så, nu vet ni det! Skriv upp det när ni ändå håller på!
 
Pussar och kramar från en tös som gärna vill tillbaka till Mallorca. (Inte min bild)

Era kommentarer

Svar: Ja, riktigt kul :)

2013-04-27 // 12:43:49

Så härlig blogg!!

Svar: Tack så jättejätteycket! :D
Aina Miyagi Magnell

2013-04-27 // 13:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback