Min vecka

 
Ja det har ju gått superlångt på den här veckan verkligen! Jag hade kompledigt från skolan igår eftersom vi hade vårfest i lördags. Då var man tvungen att vara i skolan, så för att kopmensera den tiden så fick vi ledig. Rätt skönt faktiskt!
 
Idag har varit en rätt vanlig dag förutom att hela 9an (180 pers) samlades i aulan för att repetera inför vår slutkonsert om en vecka. Det var så otroligt segt! Hörr på att somna efter en låt. Det som livade upp det hela var ett par sjukt duktiga trummisar från D klassen och att vår musiklärare började dansa. Annars var det rätt dött!
 
Kan inte fatta att jag slutar grundskolan om ca 3 veckor! Det är helt sjukt! Nu lämnar vi trygga AF och alla underbara vänner för att entra en helt nu värld. Är så sjukt jävla taggad på sommarlov och gymnasium så nu fattar inte! Men självklart kommer det vara otroligt jobbigt att i princip lämna hela sin barndom. För ja, Adolf Fredriks Musikklasser är hela min barndom. Det är inte mycket man kommer ihåg från den tiden innan AF.
Jag har varit så otroligt lyckligt lottad som fått gå på denna underbara skola!
 
Nu blev detta inlägg helt plötsligt en sentimental smörja som ingen orkar läsa...
 
 Inte min bild! Bildkälla ( http://medy.blogg.se )

Era kommentarer

TACK DETSAMMA! :D haft en bra dag? :)

2013-05-21 // 17:00:55

åh taaaaaack <3

fölejr dig nu din tur :Dq

2013-05-21 // 21:45:27

Åh såå härligt med sommar och spännande med ny skola osv :)
sv: åh men visst, såå fin <3
bloglovinbyte? :)
kram

2013-05-21 // 23:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback