Hugo 2år

Min lillebror fyller två år idag! Det firar vi med släktkalas och tre olika sorters tårtor samt fruktsallad. Gött! Han fick sin röda Porsche imorse som han blev riktig glad och stolt över. Nu kan åka runt i området på sin lilla Bobbycar.
Tänk att han redan blivit så stor. Varje gång jag ser på honom förvånas jag över hur lång han har blivit! Det var ju inte alls länge sen han inte kunde öppna översta lådan i köket... Nu sprider han ut allt dess innehåll lite överallt i huset.

Har hunnit ta några sneakpeak bilder på min balklänning också! Så dom kommer snart upp här på bloggen.
Ha en underbar söndag nu! Det känns som att den här helgen har gått alldeles för fort!


Era kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback