Fullbokat

För första gången (typ någonsin) har jag haft planer varje dag en långhelg/lov. Har mött upp vänner varje dag och haft det supermysigt!
Idag ska jag in till stan för att träffa ett gäng klasskamrater, det låter så stelt och formelt. Men det kommer bli sjukt härligt i alla fall! Ska köpa lite jordgubbar och choklad och annat fettigt och sen sätta oss i solen kanske vid djurgården. Skulle vara rätt kul att ta båten över från Slussen till Djurgården. Händer ju liksom inte varje dag!
 
Å nu är jag supertaggad! (Såg förresten världen dåligaste film igårkväll, fyi lixom)

Era kommentarer

Åh vad det ser gott ut med jordgubbar! :D

2013-05-12 // 12:49:43
» linda

låter som en härlig dag :D Och vad gott med jordgubbar! :D

2013-05-12 // 14:11:22

sv; ja visst är den? :)
Ja det är så underbart fint, älskar det!

2013-05-12 // 17:13:29

sv. Ja. :) Det låter ju härligt ju. :)

2013-05-13 // 10:15:28
» Dina

Härlig blogg! :D

Nu kör jag på som vanligt och har lagt upp en ny tävling
på bloggen, det är lika enkelt som vanligt att delta.
Kika gärna in! Kram :)

2013-05-14 // 15:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback