Livet rullar på rätt bra

Har kommit in på Södra Latin. 10 poäng från max poängen. Sitter och äter choklarfingar och dricker en kopp kaffe. Har fått mina bilder från balen på posten idag. Riktigt fint!
Har ganska nyligen kommit hem från ett besök hos farfar där jag kollade på inspelningen från Friends Arena. Jag har ju sjungit bättre om man säger så, men med halsflussen härjande kring mina stämband var det ändå acceptabelt!
Hugo sitter framför mig och kladdar med sin glass och sina jordgubbar. Jag har druckit en is-chailatte förresten! Himla gott! Smakade på pappas Caramel Frapino (som jag tipsade om) och åt varsin Caramel waffle. Sååå sjukt gott!

Detta var min dag. Otroligt härlig! Men jag har blivit väldigt duktig på att vara rastlös..


Era kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback