Att leva fullt ut en sommarkväll

 
Alla bilder från ikväll
 
Har haft en riktigt härlig sommardag idag. Har kollat på "A chance to dance", en realityserie om två världsberömda dansare som ska samla ett kompani med 12 dansare som tillsammans ska göra ett nummer som ska framföras på en välgörenhetsgala i New York. Allt på 28 dagar. Riktigt bra faktiskt! Rekommenderar verkligen till de dansintresserade människorna där ute!
Köpte trejde boken ur Sofi Fahrmans trilogi om Elsa Gustavsson. Satt i solen och läste.
 
På kvällen har vi grillat lax med potation och sparris. Så gott! Ett riktigt trevligt avslut på en superfin och lat sommardag.
Nu ska jag trycka i mig ytterligare några riskakor med pizzasmak och poppa lite popcorn. Härligt med farligt! Fast vänta... jag har läst att popcorn är nyttigt. I alla fall skalet på popcornen, dom som fastnar mellan tänderna hela tiden!

Era kommentarer

Sv, Ja de var jätte goda :) Receptet hittar du här www.alltommat.se/recept/Rabarbermuffins-med-vit-choklad-19272 och sen gjorde jag vitchokladglasyr och en annan glasyr av florsocker och jordgubbassaft :)

Svar: ÅÅÅ tack så mycket :D
Aina Miyagi Magnell

2013-06-23 // 19:02:43
» Sofia

jättefina bilder :D

2013-06-23 // 19:04:21

sv: haha, eller hur! jodå, allt är bara bra. själv då? :)

2013-06-23 // 19:18:41
» Sofia

jag tar över en kompis lägenhet i LA och delar med 4 andra tjejer, pengarna har jag sparat, och jag tar inga CSN lån eller liknande :) om du kollar min kategori LA så kan du hitta lite mer om just det :)

Svar: Fyfan vad najs! Blir så jäkla sugen på att åka nu
Aina Miyagi Magnell

2013-06-23 // 19:21:32

så härliga bilder! :D

2013-06-24 // 15:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback