Pitch perfect

Har spenderat några timmar i sängen tillsammans med datorn och kollat på Pitch Perfect. Den var faktiskt bra, dock lite irriterad över att man hörde så tydligt att allt är auto tunat, kul att jag inte ens vet hur det stavas. Men men, skulle vara rätt underbart om man kunde sjunga a capella så perfekt utan att öva in det innan. Det skulle jag vilja kunna göra! Men filmen var bra.
 
Nu ska jag kanske kolla klart ett avsnitt på Suits och sen umgås lite med min familj!

Era kommentarer

SV; jag har vart i stallet osv :D

MVH amandaB

2013-02-26 // 19:05:36

SV: Åh tack så jätte mycket, vad glad jag blir!!
Det var var faktiskt blogg.se som valde ut mig, vilket känns hur bra som helst Är verkligen överlycklig :D

Vilken fin blogg du har!

2013-02-26 // 20:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback