Universal Studios

Imorgon åker vi till Universal Studios och lever livet! Jag, mamma, pappa, Hugo, mina två kusiner och min moster åker i samlad trupp och gör Japan osäkert.

Vi har precis kommit hem från en restaurang där man grillar kött direkt på bordet. Hela jag luktar nu kött från topp till tå. Bokstavligen. Men sjukt gott! Måste ha ätit flera kilo kött. För jag är miljövänlig! Känner mig ändå ganska fräsch för jag har klippt mig. Det visste ni redan. Känner att jag bara upprepar mig...

Peace out bröder!


Era kommentarer

Vilken fin bild!

Har du tagit bilderna som är i menyn ?

De var jättefina! :')

Svar: Tack ska du ha!Jag har tagit en del bilder i menyn, antingen jag eller mina kompisar!
Aina Miyagi Magnell

2013-03-26 // 20:54:05
» malin

fin blogg! Kika gärna in på min och säg vad du tycker! ;)

Svar: Tack du!
Aina Miyagi Magnell

2013-03-28 // 18:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback