Trauma through my body

Blogg.se appen har krånglat lite. Hoppas det funkar bättre idag! Jag har heller inte kunnat gå in på bloggar på min mobil. Så problemen bara haglar. I-lands problem dårå.

Idag har jag städat och pluggat lite musikteori som jag redan kan egentligen. Snart får vi gäster så jag ska baka en kladdtårta innan de kommer.
Börjar räkna ner dagarna tills vi ska åka till Japan. Trött så Sverige just nu faktiskt, undrar varför. Ska till Mallorca med klassen också! Så sjukt taggad jag vet inte var jag ska ta vägen. Galet!


Era kommentarer

sv. JA! Estet dans till och med. Men även om man går olika inriktningar i estet så hänger man ändå ihop!

2013-03-03 // 13:30:41

sv: Jag improviserar väldigt mycket i photoshop, rätt mycket förarbete med bilderna som är med, sedan klipper jag bara ihop allt haha!

2013-03-03 // 14:51:41

va fin du är! fin blogg också! :)

2013-03-03 // 19:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback