I'm on top off the world

Hey babes! Lever ett helt fabulöst liv här i Japan med megasupergod mat och härligt väder. Tog in på ett hotell under natten och badade i heta källor (ingen fri tolkning tillåten) och hade det supermys!
Har varit och kollat på olika tempel och tagit del av kulturen här i Japan. Jobbar stenhårt på min japanska också men det går väl sådär för jag vågar inte prata med någon förutom mina släktingar. Peace!

Har några helt amazing bilder på alltid så populära körsbärs blommor, men det här är äkta vara! Ingen Kungsträdgården wannabes.
Ni får nöja er med mobilbilder. Systemkamerans bilder får ni bär jag är hemma!


Era kommentarer

Så fina bilder och coolt att vara i japan :D

sv: hihi,tack :D
kramis♥

2013-03-25 // 18:19:54

Fina blider! :) Lust att göra ett bloglovinbyte? :)

2013-03-28 // 08:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback